Veel voorkomende vragen

  • Waarom niet direct online afrekenen? Een artikel is niet altijd in alle aantallen voorradig en om creditfacturen te voorkomen, hebben we ervoor gekozen om voorlopig het opmaken van de facturen zelf in de hand te houden.
  • Waarom zijn de staffelkortingen niet terug te zien in de winkelwagen en de automatisch aangemaakte offerte? Er schijnt een fout in de software te zijn. Hier wordt aan gewerkt. De staffelkortingen worden in de factuur vanzelfsprekend wel berekend. U kunt bij de opmerkingen bij de bestelling om een handmatige  offerte vragen.
  • Wat zijn de verschillende verzendkosten? Op de speelrekken na kunnen eigenlijk alle bestellingen in een doos van het formaat 100 cm x 70 cm x 58 cm Voor deze bestellingen geldt binnen NL een franco verzending bij een bestelling van minimaal €100,- excl BTW zolang de bestelling niet zwaarder is dan 23 kg. Verzendkosten naar het buitenland gaan in overleg. Een enkele keer past een bestelling in een briefpakje en dan worden de verzendkosten handmatig aangepast omdat dit op dit moment niet te automatiseren valt.
  • Waarom zijn de kosten van de speelrekken hoger dan op de prijslijst? De prijs van de speelrekken op de website  zijn inclusief verzendkosten. Mocht de prijs en de aantallen speelrekken op de offerte een te hoge prijs aangeven voor de uiteindelijke verzendkosten, dan wordt dit op de factuur aangepast. Het is ook mogelijk om voor de speelrekken een eigen label op te sturen. Dan worden de verzendkosten niet meegerekend op de factuur.